Under löven



Melissa Horn är ju en alldeles underbar människa och med tanke på att hon bara är 24 år och skriver all sin musik själv så är jag grymt imponerad. Första gången jag hörde henne var då hon gjorde en låt tillsammans med Lars Winnerbäck. Därefter gjorde hon en skiva 2008 och därefter har allt satt fart. Hon släppte en skiva 2009 och nu i hörst har hon släppt två singlar, Innan jag kände dig och Under löven. Två helt fantastiska låter. Men Det är inte det enda för den 14 september släpper hon en alldeles ny skiva. Jaa ni hörde rätt! OM ÅTTA DAGAR!! Emelinn är en lycklig tjej.

Dock är inte detta det bästa för den 19 november gör hon en spelning på Östraboteatern i Uddevalla och den 2 december gör hon en spelning på Karlstad CCC. Kan det bli så mycket bättre än såhär? Så finns det någon underbar liten människa där ute som gärna skulle vilja följa med så hojta till! Jag går nog kkanske inte på båda spelningarna men en måste jag ialla fall gå på. UNDERBART!!

Det är något speciellt med Melissa. Hennes låtar går ofta att koppla till mina känslor, mitt liv och vad som händer runt mig. När jag sitter framför pianot hemma i Ed så är det Melissa som ger mig mest insperation. Jag älsar den där tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0