Sömntuta

Idag har jag min "lediga" dag, om man nu kan kalla någon dag för det. Har nästan nyss vaknat. Kände att jag var tvungen att sova ut lite. Det var behövligt.
Jaa dagens planer då. 

  • Läsa ut Boken om Pippi Längstrump
  • Fixa tvättid
  • Städa
  • Handla
  • Faddermys hos Carro

Ja det blir alltså en göra vettiga men tråkiga saker dag! Det känns lite halvsegt men jag måste. Det ska ialla fall bli kul att ha lite faddermys. Lära känna folket lite mer och slippa gå i den smutsiga och illaluktande overålen. Den skulle behövt en tvätt men det tror jag vi skippar. Dock var killarna sugna på att se fotbollen hörde jag. Jaa jag ler och ser glad ut. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0