Sol i sinne, brun inne!

Idag har det vart en helt fantastiskt solig dag ute. Dock har jag vart jobbigt bakis och hellst velat hänga mig själv. vaknar väldigt tidigt av att en herre ringer på min dörr och ska spackla lite över min dörr (då jag haft en vattenläcka). jag flyger upp som en tok och öppnar dörren och då denne man frågade om han väckte mig ler jag helt yrvaken och säger att jag självklart har vart vaken länge! Haha!

Stack till skolan för en heldag och mådde fantastiskt i början av dagen som sedan bara gick nerför. Dock tog jag mig igenom fast jag hade planer på att få hem och sova flera gånger. Tur att det inte e en vana att gå bakis till skolan men nu under nollningen är väl det ändå helt okej?

Gårdagen var ialla fall supertoppen. Flottrace på klarälven. Läsks flotte tog sig över mållinjen!! Ja ni hörde rätt! Sen blev det förfest hos Sasha och Max med Team Rocket och The golden ring! Väldigt mycket folk! sedan tog vi bussen ner till stan där vi röjde på Tempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0