Fredag, älskade fredag!

Åå idag är det fredag  och solen skiner och himlen är klarblå. Hur underbart är inte de?! Jag blir så fruktansvärt glad när jag vaknar upp till dagar som dessa.
Idag ska det fixas och donas. Jag ska först fixa  mig och sticka ner till Snörrumskolan och fixa en sak. Sen ska jag försöka få upp Sandra ur sängen så vi kan gå ochta en fika på Fröken Jonssons Café. Jag behöver är verkligen en fika med Sandra. Tog en minipromenad med henne igår kväll men vi hann inte riktigt prata av oss de där dagarna jag har varit uppe i Karlstad så en fika skulle inte sitta helt fel. Det är ju fredag också och då tycker jag det kan vara helt okej med en fika!
Sen måste jag sticka upp till biblioteket och försöka fixa en hel uppsjö med böcker. Fyy tusan va töligt! Men ska det läsas så ska det! Det är bara att bita ihop.

(En bild ifrån nollningen) 

Nej nu får jag försöka ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0