Ur mina högtalare!

När hösten kryper sig på har jag, och säkert många med mig, väldigt svårt att hålla humöret uppe. Det börjar bli kallt, mörkt, löven börjar tappa sina löv och sommaren känns som ett minne blott. Men för att att inte bli allt för deppig så peppar jag mig med en massa härlig musik! Har nu suttit och plockat ihop en hel lista med goingar för att klara av dessa ruskiga höstkvällar. En väldigt konstig blandning av en massa olika konstigheter, precis sånt som jag gillar! Här kommer en hel hög med låtar som måste laddas ner om ni inte redan gjort det! Det är som honuug för öronen!

Rebecca & Fiona – If She Was Away
Tiësto – Work Hard, Play Hard (Radio Mix)
Agnes – Don't Go Breaking My Heart
Tove Styrke – Call My Name
Norlie & KKV – När jag går ner
Mohombi – Maraca
Mayday Parade – When You See My Friends
New Found Glory – Summer Fling, Don't Mean a Thing
La Dispute – Safer in the Forest/Love Song for Poor Michigan
A Day To Remember – Homesick
Daughtry – Crawling Back To You
LIGHTS – Siberia
Rebecca & Fiona – Jane Doe
Florence + The Machine – Shake It Out - Benny Benassi Remix
A Day To Remember – Monument
Rihanna – We Found Love
Loreen – Sober
Adele – Set Fire To The Rain (Thomas Gold Remix)
Nayer – Suave (Kiss Me) (feat. Mohombi & Pitbull)
David Guetta – The Alphabeat
David Guetta – Crank It Up (feat. Akon)

Ja här finns alltså en helt galen blandning av en massa Emelinn musik! Den som spelas mest i högtalaren just nu är ju självklart Rihannas nya hitt We found Love som e remixad av Calvin Harris! Check it out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0