Två desperados som alltid ville mer

Jag är usel på att blogga jag vet! Har fullt upp, fortfarande inget internet i lägenheten och känner mig för närvarande sjukt förvirrad!
Så vad harhänt under denna långa och trista månad tro?



Vi har firat Sandra som fyllt 20 år.

Vi har även vart i Åmål för att försöka fira Halloween men misslyckat. Kön till HC va äckligt lång så vi gick och käkade pizza istället. Detta är något som aldrig lyckades fastna på foto, vilket kanske var väldigt tur!



Vi har under denna månad även hunnit med att åka på kryssning. Magaluf Reunion 2011. En mycket trevlig rut på Östersjön med mina tjejer!


Denna helg går istället i ljusare färger. Igår blev det grillbuffé på bowlingen och idag vet jag inte vad kvällen har att erbjuda. Det ska nog bli lugnt ialla fall. Hade egentligen viljat åka till Uddevalla imorgon. Mellissa Horn har en spelnig på Östrabo. Dock har jag inte hunnit ta tag i detta så det blir nog en lugn söndag också. Lite plugg hade vart behövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0