Söndag morgon

God morgon! Idag e ja äckligt trött. Kom i säng skapligt tidigt igår men det tycks inte ha hjälpt. Ja känner mig ändå helt död... Ännu en helg e över, en helg som varit mycket lugn. Fy tusan va skönt. Det som e ännu härligare är att det blir lika lugnt nästa helg för då e det jobb som står på schemat. Känns bra för både kroppen och plånboken. :) Idag vet jag inte vad som sker. Jag måste plugga men har verkligen ingen lust. Har salstenta om en och en halv vecka men har ändå inte börjat. Slappt av mig! Så en timma ska ja iaf försöka sitta idag, för imorgon kan ja inte plugga då jag ska jobba på skolan 11-18. Och därefter åka till Karlstad för en slitsam vecka. Full rulle helt enkelt! Ge mig motivation tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0