Sömnlöst

När jag väl inte vill sova så somnar jag och när jag väl måste somna så går det inte. Vad är det här egentligen?! John Blund vart är du någonstans`?? Ja skrev förut att jag skulle lägga mig ganska så tidigt, men här sitter jag. Vilken underbart härligt lång pluggdag jag kommer att få imorgon. Ja kommer att vara så sjukt pigg! Ja det är bara att försöka le och se positiv ut. :)

För att försöka bli lite trött kollade jag på senaste avsnittet av Elsas värld. Ååå jag bara älskar det. Hon är ju för skön den tjejen. Har ni kikat in det elle? Vad tycker ni? Tur jag inte sattsar lika hårt på min blogg. Haha! Störtskön tjej i alla fall. Där har Sofie Fahrman lyckats. Åå jag skulle vilja läsa boken också. Kanske kan jag önska mig den i julklapp? ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0