Snart är det över!

Musiken slåt i bott i mina högtalare ute i vardagsrummet och jag springer runt och fixar och donar, och fnittrar lite för mig själv. Jag försöker få bort tentaångesten och tänkte på nått annat. Imorgon vid denna tiden är tentan typ färdig och det ska bli sjukt skönt. Kanske jag kan gå tillbaks och bli en valig människa igen, som inte bryter ihop för minsta lilla sak eller drar mig undan för att jag har sån äcklig huvudverk. det finns ingent värre än prestationsångest. Jag har för höga krav på mig. Men snart kan jag tagga ner lite.

Jag längtar tills imorgon eftermidda då jag ska äta god middag med kära vänner. Sen får vi se om jag följer med på tentafesten eller om jag åker hem!

Helgen blir fartfylld! På lördag vankas julbord och sen har jag och Matilda tänkt oss ut på bus. Vet dock inte om det  händer något roligt, men det ska jag kolla upp!

Nu vill jag ha torsdag eftermiddag och känna mig lite glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0