Preskrivande, konstruktivism, Whole language..

Jag har idag suttit och prentat in en massa jobbiga begrepp i hjärnan men känner mig inte alls särsklit klokare av det. Det snurrar i skallen som värker mer än någonsin. Det värsta e att jag vet hur det blir. Jag råpluggar inför tentan nu i två dagar till så jag kan det och förhoppningsvis klarar tentan. Men skulle jag få samma tenta igen efter två veckor skulle kunskapen vara som alldeles bortblåst. Om två veckorkommer jag inte ihåg ett skit. Därför HATAR jag att ha salstenta. Mycket bättre med hemtentor! Ja det är bara att bita ihop. HEJA HEJA!! Det här klarar jag nog..

Annars har jag inte ett skit att skriva om. inte nått annat händer just nu. Det enda jag gjort idag mer är att tagit en fika och handlat lite mat. Dock e jag i alla fall glad för att få stanna i Ed tills på ondag kväll då morgondagens föreläsning är inställd. En liten strimma ljus i denna jobbiga tid!


Tänk om jag bara kunde ta mig någon annanstans för tillfället. Sol och bad vore alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0