Lördagen dem tjugosjätte november

Det blev en väldigt tidig kväll för mig. Har varit och käkat med tjejerna, mycket trevligt! Dock känner jag mig helt slut så åkte hem och ska snart hoppa i säng. Känner mig utmattat i kroppen och har hela tiden en tryckande känsla i bröstet. Skulle gissa på att jag är lite för stressad, har lite för mycket runt omkring mig. Det finnt ingen energi, jag känner mig deppig och nedstämd. Kroppen är helt i obaland. Kanske kan det bero på lite för lite solljus med. Ja snart vänder det mot ljusare tider så då skall nog allt kännas lite lättare igen. Tänk om det bara kunde komma lite snö, då skulle jag bli glad!

Igår var det kalas som stod på tapeten. Mycket trevligt men dock blev det ganska så sent och jag som skulle upp och jobba tidigt idag fick några timmars för lite sömn. Trotts detta så gick dagen på jobbet väldigt bra. Fort gick den också! Hoppas att morgondagen går lika bra.
Nä nu blir det natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0