Tankar om tid.

Ibland önskar jag att man kunde dra tillbaks tiden, som en tidsmaskin lixom. Det finns så mycket jag skulle vilja göra om. Lixom misstag jag begått. Men och för sig kanske det är menat att jag skulle begå dessa misstag. Annars kanske ja inte hade kunnat ta mig hit. Kanske hade jag inte kunnat utvecklats till den person jag är idag. Men vist är tiden ändå spännande? Vi kan inte styra över tiden, men tiden kan styra oss. Ja vist är det märkvärdigt. Mina handlingar och när dem sker påverkar mig, min personlighet och min syn på mig själv. Tiden är verkligen ett otroligt fenomen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite märkligt det där..

2011-01-12 @ 22:45:30
URL: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0