7 februari 2011

Oj vad dagarna bara svischar iväg. Var nyss nyår tycker ja och nu har snart halva februari gått. Jaa tiden går snabbt. Bra tycker jag för då kommer sommaren fortare. Dock kan tiden gå vääldigt sakta när sommaren kommer. haha!

Pluggar hemma idag och imorgon, sen åker jag till Karlstad på onsdag då det blir skola onsdag och torsdag. Sen hem till ed igen för på lördag blir det kalas på Gamla Real. Amanda har fyllt 20 och Lena 25. Kommer nog bli kanon. Självklart har jag samma problem som vanligt. Vad ska jag ha på mig? kanske kan klicka hem något från Nelly om jag hinner? Jaa vi får se hur det blir.



Nej nu ska jag försöka ringa några samtal till högskolan väst och sen blir det plugg!
/ E.R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0