Det nya året står för dörren


Nyår 2010/2011


Nyårsafton redan. Hur fort gick detta året egentligen?! Jag hänger inte med. Året som varit har iaf vart toppen! Har haft många glada stunder och den bästa sommaren i mitt liv! Jaa det e sant. Jag och mina tjejer har hittat på så mycket kul! Sena galna sommarnätter. Jag hoppas att detta år har lika mkt tokigheter att bjuda på! Kanske skulle man kanske skaffa sig något nyårslöfte också? Men fy va jag e ålig på att hålla sånna.. Kanske skulle sätta upp några mål med året ändå. Kanske att ha sjukt roligt, skaffa mig minst en ny tatuering och införskaffa mig en ny gura. Det låter som tre riktigt bra mål! Något jag nog kan försöka hålla! Jag känner mig taggad för ett nytt år!

Kvällens planer är ite så glammiga. Nyårsfixande känns lite överskattat. Man planerar och planerar och planerar och skapar sig stora förhoppningar som man sen blir besviken på. Go with the flow består denna nyår av. Inget e fixat och att får bli so det blir! Det känns ruggigt skönt! Nä nu ska jag sätta slänga fram symaskinen och sy upp min klänning. Gott nytt år mina vänner! <3


Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Heeej söööt!

Nu kan du vara med och tävla om att bli DAGENS BLOGG hos mig. Skulle vara sjukt kul om du ville vara med!



PUUSS

2012-01-03 @ 13:27:56
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0